Waar rook is, is vuur?

Vanaf volgend seizoen is Philips niet langer hoofdsponsor van PSV. Een andere naam zal dus prominent op het shirt komen te prijken. Althans, dat is wat PSV hoopt. Vandaag doken ineens foto’s op van een PSV-shirt met als shirtreclame het automerk Tesla, dat stevig aan de weg timmert met electrisch aangedreven auto’s. De bron van de geruchten is een FaceBookpagina, alsmede een blog genaamd ‘World of Umbro’. Daarop zijn de PSV-shirts met Tesla als hoofdsponsor te vinden. Deze blog zou echter niets te maken met Umbro zelf, shirtsponsor van PSV, zo wordt gesteld.

Omdat er op vrijdagmiddag een persconferentie zou worden belegd, werd er door diverse media gedacht aan presentatie van de nieuwe hoofdsponsor. Niets is echter minder waar, zo zegt PSV. Tijdens de persconferentie van vrijdagmiddag zou een nieuw PSV-talent worden gepresenteerd. Dat bleek te kloppen. De 18-jarige doelman Yanick van Osch zette vanmiddag zijn handtekening onder een nieuw contract, dat loopt tot de zomer van 2018.

Niets aan de hand dus, zou je zeggen. Een vette roddel. Maar toch… Automaker Tesla heeft wel een grote link met Brabant: in Tilburg staat een grote Teslafabriek waar elektrische auto’s voor de Europese markt worden geproduceerd. Dus je zou bijna denken dat waar rook is, ook vuur zou moeten zijn. Maar misschien is het inderdaad slechts een rookgordijn, aangelegd door een lollige dtp’er met te veel vrije tijd. Of… men is onvoorzichtig geweest in Umbro-kringen. We zullen het weldra weten.

Lees ook:Winst voor Knegsel, Waalre en Vessem
Lees ook:Nieuwe unieke prestatie vereist

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>